De Muiderpoort Vastgoedbeheer V.O.F.

 

Oostenburgerpark 144

1018 HT Amsterdam

WWW.MPVB.NL

Zakelijke gegevens

 

KvK 71345507

Contactinformatie

 

E beheer@mpvb.nl

020 845 80 60

 

Wat doen wij


MPVB is een beheerkantoor dat zich louter toelegt op beheer van woningen, winkels en horeca, vooralsnog in de Metropool Amsterdam. Daarnaast verhuren wij de door ons beheerde woningen. Alhoewel wij ook kunnen taxeren, een winkel kunnen verhuren of jaarrekeningen op kunnen stellen besteden wij dit graag aan specialisten.

 

Onze focus is vastgoedbeheer, niets meer maar zeker ook niet minder. Wij denken dat focus en specialisatie niet zomaar kretologie is maar belangrijk om je diensten zo goed mogelijk te doen. Wij hebben maar een belang: goed en betaalbaar vastgoedbeheer.

Vastgoedbeheer

 

Het beheren van vastgoed is een interessant vak en wij doen het met groot plezier. De ontwikkelingen op het gebied van het vastgoed volgen elkaar snel op en het is dus onontbeerlijk om goed bij te blijven. De Muiderpoort Vastgoedbeheer zorgt ervoor dat ook u op de hoogte blijft en wij overleggen altijd met u over de te volgen strategie. Hierbij maken wij gebruik van de nieuwste softwareapplicaties op dit vakgebied. Daarnaast denken wij graag met u mee op strategisch gebied, onderhouden, consolideren of juist uitbreiden.

 

Natuurlijk is het ook belangrijk dat huurders op tijd betalen, dat klein onderhoud zo snel mogelijk wordt uitgevoerd, dat huurverhogingen worden doorgevoerd en dat goed in de gaten wordt gehouden wanneer een contract moet worden herzien. Ook hier gaan wij voor de duurzame relatie met verhuurders en huurders. Een tevreden huurder is ook voor u een winst. Wij hebben voor onze klanten van het vastgoedbeheer ook speciale tarieven voor verhuuractiviteiten. Op deze wijze kosten beheer en verhuur tezamen voor u een stuk minder.

Verhuur woningen

 

Wij verhuren woningen alleen voor klanten van ons beheer voor een fixed fee voor de eerste keer, vervolgopdrachten zijn daarna ook nog voor een sterk gereduceerd tarief. Wel laten wij bij een eerste verhuur een EPA certificaat, een meetrapport met plattegrond en professionele foto's maken. Dat is bij vervolgopdrachten binnen tien jaar doorgaans niet meer nodig. Deze kosten moeten wij ook doorbereken maar niet de kosten voor adverteren, teksten schrijven, bezichtigen en de check op huurders. Wij laten alle kandidaten checken door een extern bureau om er zeker van te zijn dat de inkomsten gegevens kloppen en de huurder geen strafrechtelijk verleden heeft (voor zover dit is na te gaan).